mandag 15. august 2011

Lones mage



En skatt i magen...

Her er noen bilder vi tok da jeg var gravid med Julian. Vi visste ikke om det ble gutt eller jente da jeg gikk gravid, men en liten skatt befant seg der inne , det var sikkert.
Nå som Julian er kommet til verden er det rart å tenke at det var han som lå der inne i magen...
Jeg er kjempe glad for at vi tok noen bilder da jeg var gravid, slik at jeg kan se tilbake på den tiden og huske hvorda det var. Det er nemlig ikke så lett å huske hvordan man så ut og hvordan det føltes. Dessuten kan Julian få se på bilder fra da han var i mammas mage når han blir større.
Så her har vi lekt oss litt med kameraet:)





6 måneder på vei


En liten skatt...






9 måneder på vei


På overtid... nå må han/hun komme snart!

Jeg gikk 11 dager over og Julian ble født 6 juni 2011, 3920kg og 53cm lang.




1 kommentar: