tirsdag 23. august 2011

Tekster og sanger...

Jeg er veldig glad i å skrive tekster/ sanger. Det er en deilig måte å få ut tanker og følelser på og samtidig være kreativ. I sommer har jeg laget noen nye tekster. Det er kanskje bare et refreng eller et vers enda, men det er underveis... nå må bare melodiene komme, så kommer ofte resten etterhvert.
Her er en liten smakebit:)

Denne ble til på en gå tur på Herføl i sommer...

Når bølgene blir store og havet pisker iskaldt mot mitt kinn.
Da trekker jeg ikke årene inn.
Da rever jeg seilet og husker på den solen som varmet meg i går,
den vil komme igjen.
Når skyene blir tunge og vasker lette fotspor bort fra strand.
Da klamrer jeg meg til roret,
mens håpet holder mitt hode over vann.
For etter stormen, kommer sola fram.


Denne ble til på en trille tur i byen...

Vi visste at du skulle komme,
vi ante hva som ville skje.
Men du lille pode snudde verden på hodet.
Da plutselig to ble til tre.


Du er oss en gave for livet
Et under vi ikke forstår.
En skremmende glede, er følelsen ved det.
Da plutselig to ble til tre.


Julian,Julian.
Tenk at det var deg vi fikk
Julian, Julian
Kjærlighet ved første blikk.


For hver dag forandres du stadig.
Du oppdager verden så smått.
Vi følger spent med på ferden.
Der hver minste ting er så flott.


Når du ler finnes ingenting bedre.
Et smil fra deg fanger oss inn.
Men faller en tåre kan jeg nesten ikke tåle,
den smerten som går til hjertet inn.


Julian, Julian.
Tenk at det var deg vi fikk.
Julian, Julian.
Kjærlighet ved første blikk.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar